مجله تفر یحی آموزشی

مثل آب خوردن لاغر شوید و وزن کم کنید! Reviewed by Momizat on . مجله سرمه به نقل خبرگزاری مهر: شاید باور نکنید ولی به گفته محققان آب سلاح سرّی برای افراد تحت رژیم است. مطالعات محققان دانشگاه میشیگان نشان می دهد افرادی که آب مجله سرمه به نقل خبرگزاری مهر: شاید باور نکنید ولی به گفته محققان آب سلاح سرّی برای افراد تحت رژیم است. مطالعات محققان دانشگاه میشیگان نشان می دهد افرادی که آب Rating: 0

مثل آب خوردن لاغر شوید و وزن کم کنید!

محبوب کن - فیس نما

tosiye-ab-khordan

مجله سرمه به نقل خبرگزاری مهر: شاید باور نکنید ولی به گفته محققان آب سلاح سرّی برای افراد تحت رژیم است.

مطالعات محققان دانشگاه میشیگان نشان می دهد افرادی که آب کافی مصرف نمی کنند در مقایسه با افرادی که به میزان کافی آب می نوشند، دارای شاخص توده بدنی بیشتری هستند.

محققان با مطالعه حدود ۱۰ هزار فرد بزرگسال دریافتند افرادی که روزانه آب کمتری مصرف می کنند ۵۰ درصد بیشتر در معرض ابتلا به چاقی قرار دارند.

کانی دیکمن، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «یافته ها نشان می دهد رژیم غذایی حاوی آب بیشتر، چه به صورت نوشیدنی و یا آب موجود در میوه ها و سبزیجات، احتمالا با وزن سالم تر همراه است.»

در مجموع مشخص شد افرادی که به میزان کافی آب مصرف می کنند به طور میانگین دارای شاخص توده بدنی ۲۸ هستند، در حالیکه در افراد کم آب، شاخص توده بدنی ۲۹ به بالاست.

به گفته محققان، یکی از دلایل این موضوع، این است افرادی که به قدرکافی آب می نوشند، احساس سیری بیشتری داشته و در نتیجه کمتر می خورند و دچار اضافه وزن نمی شوند.

 

با زمانبندی صحیح آب خوردن اثر آن را در بدن خود بالا ببرید

دو لیوان آب — بعد از بیداری — کمک می کند به فعال کردن ارگان های داخلی

یک لیوان آب — ۳۰ دقیقه قبل از غذا — هضم راحت غذا
یک لیوان آب — قبل از گرفتن حمام — کمک می کند به کاهش فشار خون
یک لیوان آب — قبل از خواب — به منظور جلوگیری از سکته مغزی یا حمله قلبی

ارسال یک دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

بازگشت به بالا